ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИИ В САЙТ И ОНЛАЙН МАГАЗИН – www.bilmars.bg
ВЪВЕДЕНИЯ И ТЕРМИНОЛОГИЯ
1. БИЛМАРС ЕООД е търговско дружество собственик на сайт и онлайн магазин www.bilmars.bg, регистрирано в Търговския регистър при Агенция по вписвания с ЕИК 203304804, със седалище гр.София 1309, жк.Света Троица 315В, вх.Б, ет.8, ап.45 и адрес на управление гр.София, жк.Света Троица, бл.173, вх.Д.
2. ПОТРЕБИТЕЛ – това са лицата, които влизат и използват по всякакъв начин функционалностите и материалите в сайта или заявяват поръчки на стоки в онлайн магазина www.bilmars.bg.
3. САЙТ – това е уебсайтът www.bilmars.bg, на който е качена цялата информация за търговската и инженеринговата дейност на БИЛМАРС ЕООД като презентации, изпълнени обекти, предлагани стоки и услуги, информационен бюлетин и др.
4. ОНЛАЙН МАГАЗИН – това е интегриран електронен магазин в www.bilmars.bg, който представлява онлайн платформа за търговия със стоки, които БИЛМАРС ЕООД държи на склад или може да достави при направена поръчка.
5. ОНЛАЙН ПОРЪЧКА е изявеното желание на всеки ПОТРЕБИТЕЛ, влязал в ОНЛАЙН МАГАЗИН www.bilmars.bg за закупуване на даден продукт или продутки и/или услуга или услуги по електронен път от разстояние.
6. ЗЗП – Закон за защита на потребителите.
ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИИ
7. Всички продукти предлагани на САЙТ или ОНЛАЙН МАГАЗИН www.bilmars.bg са с фабрична гаранция, предоставена от производителя. Срокът и условията на гаранцията на всеки различен продукт са подробно описани от производителя и се предоставят със съответния продукт, за който е предназначена.
8. При покупка на климатична техника, за да важи гаранцията се изисква специализиран монтаж/инсталиране, извършен от оторизирана монтажна група/фирма. След приключването на монтажа в гаранционната карта задължително трябва да бъдат описани четливо следните данни:
8.1. Име, адрес и телефон на клиента.
8.2. Точен модел (абревиатура), както и серийните номера на всички външни и вътрешни тела на климатичната техника.
8.3. Данни на продавача/търговеца.
8.4. Данни на оторизираната монтажно-сервизна група/фирма.
8.5. Дата на монтажа.
8.6. Подпис и собствено ръчно изписани име и фамилия на ПОТРЕБИТЕЛЯ, приемащ климатичната техника и монтажа й.
8.7. Подпис и собственоръчно изписани име и фамилия на представителя (техника) на оторизираната монтажно-сервизна група/фирма извършил монтажа на климатичната техника.
9. За всяка техника, за която производителят изисква специализиран монтаж, за да важи гаранцията й е нужно да бъде монтирана от оторизираната монтажно-сервизна група/фирма.
10. Ако при доставката ПОТРЕБИТЕЛЯТ установи нарушена външна опаковка или друг транспортен дефект трябва задължително да опише забележките в документите, които придружават стоката пред куриера или доставчика на поръчката само и единствено в момента на приемането й. Ако стоката се приеме без забележки, се счита, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ е приел стоката в добро състояние, без никакви забележки или липса на окомплектовка и аксесоари и в бъдеще той губи всякакво право да претендира, че стоката му е доставена с явни външни или транспортни недостатъци или липси. БИЛМАРС ЕООД не носи никаква отговорност за поръчки с явни или транспортни дефекти, ако те не са били обявени в присъствието на куриер или друг доставчик на стоката, изпратен от БИЛМАРС ЕООД.
11. Гаранционното обслужване може да се откаже в следните случаи:
11.1. Липсва гаранционна карта.
11.2. Липсва платежен документ – фактура или фискален бон.
11.3. Извършен е опит за ремонт от неоторизиран сервиз, трето лице или самия ПОТРЕБИТЕЛ.
11.4. Повреди причинени от неправилна експлоатация на уреда, които не са според всички изисквания и препоръки на производителя.
11.5. Налице са физически повреди по продукта като счупване, надраскване, зацапване, скъсване, изгаряне или други повреди свързани с небрежното отношение към продукта.
11.6. Повредата е причинена от природно бедствие, токов удар, неизправност в захранващата мрежа, наводнение, пожар, влага, срутване или други форсмажорни обстоятелства.
11.7. Повреди, причинени при транспортирането на продукта, които потребителят или третото лице, което е приело стоката, не са ги констатирали пред куриера или доставчика в момента на доставката на поръчката.
11.8. Когато се появи повреда в климатична система, която е монтирана на предварително положен тръбен път между външното и вътрешното тяло от друга фирма или трети лице, неоторизирани от БИЛМАРС ЕООД.
11.9. Когато капацитетът (мощността) на климатична система не е достатъчен за помещението, в което е монтиран.
11.10. Когато външното или вътрешното тяло на дадена климатична система е монтирано на място, неподходящо и неотговарящо на изискванията за монтаж на производителя за монтаж.
11.11. Когато мястото, където е монтирано външното или вътрешното тяло на дадена климатична система, в последствие бъде променено по начин, който компрометира работата на машината. Например след монтаж вътрешното тяло бъде вградено в мебел или външното тяло е монтирано в балкон, който в последствие бъде затворен (остъклен).
11.12. Няма осигурен достъп до външното или вътрешното тяло. В случаите когато, за да се осигури достъп до външното тяло на дадена климатична система, е нужна автовишка, скеле или алпинист, всички разходи са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ. В гаранционното обслужване на климатичните системи не влизат разходи за специализирана техника за достъп до външните тела на машините.
11.13. Когато дадена климатична техника е монтирана от неоторизирана монтажна група, фирма или сервиз.
11.14. Когато при монтаж на климатична техника са използвани некачествени и неоригинални консумативи и материали.
11.15. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има неплатени задължения към БИЛМАРС ЕООД.
12. В случай на рекламация в гаранционен период на климатична техника, която не е монтирана от БИЛМАРС ЕООД, задължение на оторизираната монтажно-сервизна група/фирма, извършила монтажа, е да диагностицира проблема, какви части са нужни за отстраняването на дефекта на място или ако е нужно - демонтиране климатика и транспортирането му до базата на БИЛМАРС ЕООД.
13. Независимо от гаранцията, която предоставя производителя, за всички продукти закупени онлайн важи законовата гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба от разстояние, съгласно Закона за предоставяне на цифровото съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки (ЗПЦСЦУПС), както и Закона за защита на потребителите(ЗЗП).
14. Рекламация се приема съгласно Общите условия на БИЛМАРС ЕООД.
|